Aktualne promocje na pościel

Komplet pościeli dwustronnej 200x220 w misie polarne
Komplet pościeli dwustronnej 200x220 w misie polarne
99,00 zł 84,00 zł
szt.
Pościel hiszpańska bawełniana 160x200 Amor
Pościel hiszpańska bawełniana 160x200 Amor
189,00 zł 159,00 zł
szt.
Komplet pościeli dwustronnej 200x220 w truskawki
Komplet pościeli dwustronnej 200x220 w truskawki
99,00 zł 84,00 zł
szt.
Pościel hiszpańska bawełniana 160x200 Adela
Pościel hiszpańska bawełniana 160x200 Adela
189,00 zł 159,00 zł
szt.
Pościel hiszpańska bawełniana 160x200 Star
Pościel hiszpańska bawełniana 160x200 Star
189,00 zł 159,00 zł
szt.

Bestsellery wśród pościeli

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Sporządź formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer konta bankowego, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji/zwrotu, data zakupu oraz ewentualna data wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami. Mile widziany jest dowód zakupu lub jego kopia.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


P.H.U. EKOMAX s.c. Zbigniew Roman Ewa Roman
Klecza Dolna, 74a
34-124 Klecza Dolna

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

P.H.U. EKOMAX s.c. Zbigniew Roman Ewa Roman
Klecza Dolna, 74a
34-124 Klecza Dolna

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz jeżeli to możliwe paragon lub fakturę. Uwaga! List (paczkę) z produktami do zwrotu lub reklamacji proszę wysyłać przesyłkę rejestrowaną (poleconą) bez doliczania kwoty pobrania. Przesyłki z płatnością przy odbiorze zostaną odesłane. W przypadku zwrotu części towaru wszystkie gratisy w postaci darmowej wysyłki, rabatu progowego itp. zostają potrącone z przelewu zwrotnego, który zostaje wysłany niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu 14 dni od zwrotu towaru. W przypadku dodatkowych pytań, czy wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl