Bestsellery wśród pościeli

Ekskluzywna pościel makosatyna 220x200 Victoria
Ekskluzywna pościel makosatyna 220x200 Victoria
339,90 zł 289,00 zł
szt.
Pościel Alisma Tencel 220x200 Premium Eurofirany
Pościel Alisma Tencel 220x200 Premium Eurofirany
469,90 zł 409,90 zł
szt.
Pościel ekskluzywna bawełna satynowa czarna 160x200
Pościel ekskluzywna bawełna satynowa czarna 160x200
259,00 zł
Ekskluzywna pościel Terra Collection 160x200 Morocco
Ekskluzywna pościel Terra Collection 160x200 Morocco
359,90 zł
Ekskluzywna pościel czarna 220x200
Ekskluzywna pościel czarna 220x200
129,00 zł
szt.
Pościel z naturalnej tkaniny Tencel 160x200 Premium Eurofirany
Pościel z naturalnej tkaniny Tencel 160x200 Premium Eurofirany
313,50 zł 253,50 zł
Ekskluzywna pościel Laila 220x200 Ewa Minge
Ekskluzywna pościel Laila 220x200 Ewa Minge
259,00 zł 219,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje
  1. Składanie reklamacji
    W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Sporządź formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer konta bankowego, nr telefonu, numer zamówienia, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz ewentualna data wystąpienia wady.

2. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


P.H.U. EKOMAX s.c. Zbigniew Roman Ewa Roman
Klecza Dolna, 74
34-124 Klecza Dolna

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, sporządź potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

P.H.U. EKOMAX s.c. Zbigniew Roman Ewa Roman
Klecza Dolna, 74
34-124 Klecza Dolna

 

1. Formularz zwrotu/reklamacji* niepotrzebne skreślić.


Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz jeżeli to możliwe paragon lub fakturę. Uwaga! List (paczkę) z produktami do zwrotu lub reklamacji proszę wysyłać przesyłkę rejestrowaną (poleconą) bez doliczania kwoty pobrania. Przesyłki z płatnością przy odbiorze zostaną odesłane. W przypadku zwrotu części towaru wszystkie gratisy w postaci darmowej wysyłki, rabatu progowego itp. zostają potrącone z przelewu zwrotnego, który zostaje wysłany niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu 14 dni od zwrotu towaru. W przypadku dodatkowych pytań, czy wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami pod adresem email zwroty@e-ekomax.pl reklamacje@e-ekomax.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper Premium