Zwroty i reklamacje

  1. Składanie reklamacji
    W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Sporządź formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer konta bankowego, nr telefonu, numer zamówienia, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz ewentualna data wystąpienia wady.

2. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


P.H.U. EKOMAX s.c. Zbigniew Roman Ewa Roman
Klecza Dolna, ul. Krakowska 201
34-124 Klecza Dolna

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru w związku z zakupem na odległość (sklep internetowy e-ekomax.pl) Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, sporządź potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

P.H.U. EKOMAX s.c. Zbigniew Roman Ewa Roman
Klecza Dolna, ul. Krakowska 201
34-124 Klecza Dolna

 

1. Formularz zwrotu/reklamacji* niepotrzebne skreślić.


Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz jeżeli to możliwe paragon lub fakturę. Uwaga! List (paczkę) z produktami do zwrotu lub reklamacji proszę wysyłać przesyłkę rejestrowaną (poleconą) bez doliczania kwoty pobrania. Przesyłki z płatnością przy odbiorze zostaną odesłane. W przypadku zwrotu części towaru wszystkie gratisy w postaci darmowej wysyłki, rabatu progowego itp. zostają potrącone z przelewu zwrotnego, który zostaje wysłany niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu 14 dni od zwrotu towaru. W przypadku dodatkowych pytań, czy wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami pod adresem email zwroty@e-ekomax.pl reklamacje@e-ekomax.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium