Aktualne promocje na pościel
Komplet pościeli dwustronnej  160x200 w pasy
Komplet pościeli dwustronnej 160x200 w pasy
79,00 zł 59,00 zł
szt.
Komplet pościeli dwustronnej 160x200 w pióra
Komplet pościeli dwustronnej 160x200 w pióra
79,00 zł 59,00 zł
szt.
Komplet pościeli dwustronnej w kratę 160x200
Komplet pościeli dwustronnej w kratę 160x200
79,00 zł 69,00 zł
szt.
Komplet pościeli dwustronnej 140x200 w pasy
Komplet pościeli dwustronnej 140x200 w pasy
69,00 zł 49,00 zł
szt.
Komplet pościeli dwustronnej brązowo biała 160x200
Komplet pościeli dwustronnej brązowo biała 160x200
79,00 zł 59,00 zł
szt.
Komplet pościeli dwustronnej w krate 160x200
Komplet pościeli dwustronnej w krate 160x200
79,00 zł 69,00 zł
szt.
Komplet pościeli dwustronnej w krate 200x220
Komplet pościeli dwustronnej w krate 200x220
89,00 zł 69,00 zł
szt.
Bestsellery wśród pościeli
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


P.H.U. EKOMAX s.c. Zbigniew Roman Ewa Roman
Klecza Dolna, 74a
34-124 Klecza Dolna

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru, w naszym sklepie jest to wyjątkowo 30 dni. (Od dnia 10.08.2018r.) Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

P.H.U. EKOMAX s.c. Zbigniew Roman Ewa Roman
Klecza Dolna, 74a
34-124 Klecza Dolna

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Uwaga! List (paczkę) z produktami do zwrotu lub reklamacji proszę wysyłać przesyłkę rejestrowaną (poleconą) bez doliczania kwoty pobrania. Przesyłki z płatnością przy odbiorze zostaną odesłane. 

W przypadku dodatkowych pytań, czy wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl