Aktualne promocje na pościel

Pościel bawełniana 160x200 Basketball
Pościel bawełniana 160x200 Basketball
89,00 zł 69,00 zł
szt.
Pościel flanelowa kremowa 200x220 w kwiaty i motyle
Pościel flanelowa kremowa 200x220 w kwiaty i motyle
109,00 zł 89,00 zł
szt.
Pościel bawełniana 160x200 Tulimy się
Pościel bawełniana 160x200 Tulimy się
89,00 zł 69,00 zł
szt.
Pościel bawełniana 200x220 Śpij kochanie
Pościel bawełniana 200x220 Śpij kochanie
99,00 zł 79,00 zł
szt.
Pościel bawełniana 160x200 w pióra
Pościel bawełniana 160x200 w pióra
89,00 zł 69,00 zł
szt.
Pościel flanelowa 180x200 w kwiaty i motyle
Pościel flanelowa 180x200 w kwiaty i motyle
89,00 zł 69,00 zł
szt.
Pościel bawełniana 200x220 Basketball
Pościel bawełniana 200x220 Basketball
99,00 zł 79,00 zł
szt.
Pościel ekskluzywna bawełna gwiazdy 160x200
Pościel ekskluzywna bawełna gwiazdy 160x200
109,00 zł 89,00 zł
szt.
Pościel bawełniana biało czerwona 160x200 w serca
Pościel bawełniana biało czerwona 160x200 w serca
79,00 zł 59,00 zł
szt.

Bestsellery wśród pościeli

Ekskluzywna pościel czarna 200x220
Ekskluzywna pościel czarna 200x220
129,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Sporządź formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer konta bankowego, nr telefonu, numer zamówienia, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz ewentualna data wystąpienia wady.

2. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


P.H.U. EKOMAX s.c. Zbigniew Roman Ewa Roman
Klecza Dolna, 74a
34-124 Klecza Dolna

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, sporządź potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

P.H.U. EKOMAX s.c. Zbigniew Roman Ewa Roman
Klecza Dolna, 74a
34-124 Klecza Dolna

 

1. Formularz zwrotu
Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer konta bankowego, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna zwrotu, data zakupu oraz numer zamówienia.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz jeżeli to możliwe paragon lub fakturę. Uwaga! List (paczkę) z produktami do zwrotu lub reklamacji proszę wysyłać przesyłkę rejestrowaną (poleconą) bez doliczania kwoty pobrania. Przesyłki z płatnością przy odbiorze zostaną odesłane. W przypadku zwrotu części towaru wszystkie gratisy w postaci darmowej wysyłki, rabatu progowego itp. zostają potrącone z przelewu zwrotnego, który zostaje wysłany niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu 14 dni od zwrotu towaru. W przypadku dodatkowych pytań, czy wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl