Aktualne promocje na pościel

Poszewka dekoracyjna 45x45 z aparatem + wypełnienie
Poszewka dekoracyjna 45x45 z aparatem + wypełnienie
19,90 zł 17,90 zł
szt.
Narzuta 220x240 z motywem wieży Eiffla
Narzuta 220x240 z motywem wieży Eiffla
105,00 zł 85,00 zł
szt.
Poszewka dekoracyjna 45x45 z kwiatami + wypełnienie
Poszewka dekoracyjna 45x45 z kwiatami + wypełnienie
24,90 zł 22,90 zł
szt.
Narzuta 170x210 z motywem retro
Narzuta 170x210 z motywem retro
139,00 zł 119,00 zł
szt.
Komplet pościeli dwustronnej 160x200 w liście
Komplet pościeli dwustronnej 160x200 w liście
89,00 zł 69,00 zł
szt.
Poszewka dekoracyjna 45x45 Las Vegas + wypełnienie
Poszewka dekoracyjna 45x45 Las Vegas + wypełnienie
17,90 zł 15,90 zł
szt.
Komplet pościeli 200x220 beżowo fioletowa w kokardki
Komplet pościeli 200x220 beżowo fioletowa w kokardki
119,00 zł 99,00 zł
szt.
Narzuta 170x210 z motywem brytyjskim
Narzuta 170x210 z motywem brytyjskim
89,00 zł 69,00 zł
szt.

Bestsellery wśród pościeli

Ekskluzywna pościel czarna 160x200
Ekskluzywna pościel czarna 160x200
109,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Sporządź formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer konta bankowego, nr telefonu, numer zamówienia, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz ewentualna data wystąpienia wady.

2. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


P.H.U. EKOMAX s.c. Zbigniew Roman Ewa Roman
Klecza Dolna, 74a
34-124 Klecza Dolna

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, sporządź potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

P.H.U. EKOMAX s.c. Zbigniew Roman Ewa Roman
Klecza Dolna, 74a
34-124 Klecza Dolna

 

1. Formularz zwrotu
Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer konta bankowego, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna zwrotu, data zakupu oraz numer zamówienia.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz jeżeli to możliwe paragon lub fakturę. Uwaga! List (paczkę) z produktami do zwrotu lub reklamacji proszę wysyłać przesyłkę rejestrowaną (poleconą) bez doliczania kwoty pobrania. Przesyłki z płatnością przy odbiorze zostaną odesłane. W przypadku zwrotu części towaru wszystkie gratisy w postaci darmowej wysyłki, rabatu progowego itp. zostają potrącone z przelewu zwrotnego, który zostaje wysłany niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu 14 dni od zwrotu towaru. W przypadku dodatkowych pytań, czy wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl