Aktualne promocje na pościel

Komplet pościeli dwustronnej 200x220 w misie polarne
Komplet pościeli dwustronnej 200x220 w misie polarne
99,00 zł 79,00 zł
szt.
Koc 200x220 brązowy
Koc 200x220 brązowy
109,00 zł 99,00 zł
szt.
Komplet pościeli dwustronnej kremowej 200x220 w pióra
Komplet pościeli dwustronnej kremowej 200x220 w pióra
99,00 zł 79,00 zł
szt.
Komplet pościeli 200x220 CARMEN
Komplet pościeli 200x220 CARMEN
119,00 zł 109,00 zł
szt.
Poszewka dekoracyjna kotek 45x45 pudrowa
Poszewka dekoracyjna kotek 45x45 pudrowa
34,90 zł 31,90 zł
szt.
Pościel flanelowa biało fioletowo czarna 160x200
Pościel flanelowa biało fioletowo czarna 160x200
89,00 zł 79,00 zł
szt.
Poszewka dekoracyjna 40x40 czarna + wypełnienie
Poszewka dekoracyjna 40x40 czarna + wypełnienie
21,90 zł 16,90 zł
szt.
Pościel flanelowa biało czarno popielata  200x220
Pościel flanelowa biało czarno popielata 200x220
109,00 zł 95,00 zł
szt.

Bestsellery wśród pościeli

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Sporządź formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


P.H.U. EKOMAX s.c. Zbigniew Roman Ewa Roman
Klecza Dolna, 74a
34-124 Klecza Dolna

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru, w naszym sklepie jest to wyjątkowo 30 dni. (Od dnia 10.08.2018r.) Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

P.H.U. EKOMAX s.c. Zbigniew Roman Ewa Roman
Klecza Dolna, 74a
34-124 Klecza Dolna

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. W sytuacji gdy mieliście Państwo wysyłkę gratis a zwracacie Państwo część produktów, sprawdzamy czy kwota po zwrocie jest wyższa niż 249zł, jeżeli tak nie jest od przelewu zwrotnego odejmujemy cenę wysyłki wybranej przy zakupie. Uwaga! List (paczkę) z produktami do zwrotu lub reklamacji proszę wysyłać przesyłkę rejestrowaną (poleconą) bez doliczania kwoty pobrania. Przesyłki z płatnością przy odbiorze zostaną odesłane. 

W przypadku dodatkowych pytań, czy wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl