Dostawy i płatności

 

Darmowa wysyłka na terenie Polski od 249zł - Paczkomaty Inpost*! 

Cena za wysyłkę za granicę Polski ustalana jest indywidualnie. Konieczny kontakt email przed zakupem.

 

 

Czas dostawy 

Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 24-96 godzin roboczych. W przypadku nie otrzymania paczki w tym terminie prosimy o kontakt z naszym sklepem.  

Koszt Inpost Kurier
 
Przelew Kurier - 15,90zł       Płatność za pobraniem - +4zł    
 
Odbiór w paczkomacie - 12,90zł
 
 
 
W jakich godzinach dostarczane są przesyłki?
  • Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00. Wszystko zależy od miejsca dostawy oraz samego spedytora.

 Czy kurier zadzwoni przed dostarczeniem przesyłki?

  • W większości przypadków kurierzy dzwonią przed dostarczeniem przesyłki, ale nie możemy tego zagwarantować - kurierzy nie mają takiego obowiązku.

W razie uszkodzenia podczas transportu, prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta

 

Przelew na konto bankowe

Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania przesyłki.

 

Za pobraniem

Zapłata gotówką lub kartą kurierowi przy odbiorze zamówienia.

 

Przelew natychmiastowy (online)

Bezpieczne i szybkie płatności elektroniczne. Na zaksięgowanie przelewu natychmiastowego/blik czekamy maksymalnie 48h. Po tym czasie zamówienia są automatycznie anulowane.

 

Przelew natychmiastowy (online)

 

*Regulamin Promocji Darmowa Wysyłka

1. Akcja Promocyjna „Darmowa Wysyłka” obowiązuje od 01.01.2023 do odwołania.

2. Oferta dotyczy zamówień realizowanych na terenie Polski z kwotą minimalną za zakupy 249zł.

3. Aby wziąć udział w promocji należy spełnić dwa warunki:

- wybrać opcję płatności przelew,

- wybrać opcję wysyłki do InPost Paczkomat

4. Promocja nie dotyczy zamówień płatnych za pobraniem.

5. W przypadku zwrotu części zamówienia oraz nie osiągnięciu kwoty wymaganej, konsument jest zobowiązany do poniesienia kosztów dostawy które otrzymał w ramach akcji promocyjnej "Darmowa Wysyłka"

6. W przypadku zwrotu części produktów oraz nie osiągnięciu kwoty wymaganej za zamówienie tj. 249 zł, kwota za przesyłkę zostanie potrącona od środków przesyłanych, w związku z odstąpieniem od umowy.

7. Skorzystanie z akcji promocyjnej oznacza akceptację warunków promocji "Darmowa Wysyłka"

8. Wszelkie ewentualne reklamacje dotyczące promocji prosimy składać meilowo na adres: reklamacje@e-ekomax.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium